loading...
گالری برتر
کپی مطالب
کپی مطالب این سایت به دلیل نا رضایتی مدیر و نویسندگان از نظر شرعی حرام می باشد. اما در صورت برداشت و کپی مطالب با ذکر منبع یعنی(galerybartar.rozblog.com گالری برتر ایرانیان) کاملا حلال بوده و تمامی مسئولین راضی هستند
amirkia.kiyani بازدید : 33 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یه نگاهی به هم انداختند 
لپ هاشون گل انداخته بود چون ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ پذیرفتن ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﻭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
در حالی که از صخره پایین می اومدن گفتند نه ما می خواهیم درس بخونیم ....




بد اندیشی به حکیم ارد بزرگ دشنام می داد ، که فلان اندیشه شما درست نیست ، و فلان حرف شما بد است و ... حکیم به آرامی و مهر با او سخن می گفت . چون بد اندیش رفت نزدیک حکیم بزرگ شدم و گفتم چرا پاسخی شایسته ، به او ندادید ؟!
حکیم فرمود : پاسخ دادم .
به ایشان گفتم شما مهربانی کردید و این درست نبود .
حکیم با تبسم فرمود : کردار و گفتاری شایسته تر از مهر و مهربانی نیافته ام .


پدرم همیشه به من میگه پسرم ادب و منش تو برای من از همه چیز مهمتره ، او مثل حکیم ارد بزرگ فکر میکنه ، حکیم ارد بزرگ می گه: هرگز به کودکانتان نگویید پیشه آینده اش چه باشد ، همواره به او ادب و ستایش دیگران را آموزش دهید ، چون با داشتن این ویژگیها همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگی بخشد .
و پدر من هم از کودکی مدام رفتارهای من و خواهرم رو زیر ذره بین گذاشته . من عاشق فوتبالم و الان در تیم جوانان یک باشگاه معروف توپ می زنم در خبرها خوندم که :
پابلو میگریوره، دروازه‌بان آرژانتینی تیم سان لورنزو به اتهام شرکت داشتن در قتل ارنستو کرینیو ، درحین بازی فوتبال ، توسط پلیس دستگیر شد .
برای دستگیری این متهم پلیس ابتدا درهای ورزشگاه را بست و سپس او را بازداشت نمود . این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر سان لورنزو به پایان رسید. گفته می‌شود پابلو میگریوره ، در سال 1390 در هنگام قتل ، به یک هولیگان فوتبال به نام ماکسیمیلیانو مازارو کمک کرده تا فرار کند . متهم اصلی همچنان تحت پیگرد پلیس قرار دارد .
ای کاش پابلو میگریوره پدری مثل پدر من داشت ...
San Lorenzo keeper Pablo Migliorehttp://www.gulf-times.com/NewsImages//2013/4/1/b7fff786-c2be-489b-99a3-05ee57090260.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
حمایت از گالری برتر ایرانیان


لگوی وبلاگ



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام کمپانی خارجی محصولات بهتری را تولید میکند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 5,833
  • بازدید کلی : 37,958