loading...
گالری برتر
کپی مطالب
کپی مطالب این سایت به دلیل نا رضایتی مدیر و نویسندگان از نظر شرعی حرام می باشد. اما در صورت برداشت و کپی مطالب با ذکر منبع یعنی(galerybartar.rozblog.com گالری برتر ایرانیان) کاملا حلال بوده و تمامی مسئولین راضی هستند
amirkia.kiyani بازدید : 43 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)


پاریس:

نام پاریس برگرفته از نام گروهی از افراد قوم گل(گُل، گال و گالیا منطقه‌ای در غرب اروپا است که امروزه فرانسه، بلژیک، غرب سوییس و بخش‌هایی از هلند و آلمان در آن قرار دارند) به نام پاریزی‌ها است. در دوره استیلای روم نام این شهر به «لوتشیا» تغییر کرد، اما در زمان یولیانوس پادشاه روم نام شهر دوباره به پاریس تغییر یافت. پاریس دارای القاب متعدد زیادی است، اما مهم‌ترین نام آن «شهر نور» (La Ville lumiere) است. این نام هم به مرکزیت این شهر در زمینه علم و تحصیلات و هم به پر نور بودن این شهر در شب‌ها برمی‌گردد.

amirkia.kiyani بازدید : 31 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 

وصیت نامه ی کوروش بزرگ

اینک که من از دنیا می روم، بیست و پنج کشور جزو امپراتوری ایران است و در تمامی این کشورها پول ایران رواج دارد و ایرانیان درآن کشورها دارای احترام هستند و مردم آن کشورها نیز در ایران دارای احترامند . 
جانشین من خشایارشا باید مثل من در حفظ این کشورها کوشا باشد و راه نگهداری این کشورها این است که در امور داخلی آن ها مداخله نکند و مذهب و شعائر آنان را محترم شمرد .
amirkia.kiyani بازدید : 32 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 

مد و لباس | همه چیز در مورد رنگ سال 2013شاید بد نباشد یک تغیر کوچک در زندگیتان ایجاد کنید تغییری که حال شما را بهتر کند و به زندگیتان حس و حال تازه ای بدهد، یک تغییر رنگی، چه بهتر که رنگ سال را به زندگیتان وارد

amirkia.kiyani بازدید : 30 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (1)

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟

 
amirkia.kiyani بازدید : 39 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 


دومین مرد ثروتمند, مطالب خواندنی, جملات آموزنده

وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید.

amirkia.kiyani بازدید : 46 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)


نام یك مرد مكزیكی با 560 كیلوگرم (1234 پوند) وزن به عنوان چاق ترین آدم دنیا در كتاب ركوردها ثبت شد. این در حالیست كه با كم كردن 200 كیلو وزن، ممكن است او به عنوان كسی كه بیشترین وزن را كم كرده نیز شناخته شود.


مانوئل اریب، 41 ساله می گوید:" خوشحالم كه به عنوان چاق ترین آدم اسمم در كتاب ركوردها است. و نیز خوشحالم كه 200 كیلو كم كرده ام."

اریب در ماه مارچ توانست با سوار شدن داخل یك تریلر برای جشن گرفتن كم كردن وزن خود از خانه اش در مونتری، شمال مكزیكو، خارج شود.

این عكی اریب به همراه شرحی از درمان هایی كه داشته و پیشنهادات جراحی كه به داده شده در نسخۀ 2008 كتاب ركوردها چاپ خواهدشد.

اریب گفت ویرایشگر این كتاب به او قول داده كه سال آینده به ملاقات او بیاید و در نسخۀ 2009 كتاب عكس او را به عنوان كسی كه بیشترین وزن را كم كرده است چاپ كند.


بلندترین مرد دنیا كوتاهترین مرد دنیا را ملاقات می كند

از لحاظ قدی آنها از دو دنیای متفاوت می باشند.

بائو سیشون، بلندترین مرد دنیا،با، هی پینگ پینگ، كوتاهترین مرد دنیا، دست داد.این دو مرد هر دو از یك نژاد یعنی مغولستان می باشند. آقای سیشون 56 ساله با 2.37 متر قد و آقای پینگ پینگ 19 ساله با 73 سانتیمتر قد.

بائو سیشون كشیش اخیرا با یك دختر فروشندۀ 28 ساله در یك مراسم كاملا سنتی ازدواج كرده است. قد سیا شوجیان 5.6 فوتی تا آرنج بائو می باشد.

بائو می گوید كه تا 16 سالگی قد نرمالی داشته و در عرض 7 سال قد او به آن چیزی كه اكنون است رسیده.

پینگ پینگ در شهری نزدیك شهر بائو به دنیا آمده است. پدر او می گوید وقتی هی بدنیا آمد به اندازۀ كف دست یك آدم بالغ بود

amirkia.kiyani بازدید : 38 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 

اسامی عجیب و غریب در ثبت احوال ایران

دانستنی ها | اسامی عجیب و غریب در ثبت احوال ایرانآرشیو، گشنه، گرگ اقا، بره، بوشفر، چاه، یتیم، حلوا، پارچه، پاکت، پوپول، ادامه، آشفته، افسرده، نوشابه و ارزان بخشی از اسامی باور نکردنی افراد در سازمان ثبت احوال است.
 
amirkia.kiyani بازدید : 30 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
هر ساله مک آفی (McAfee) لیستی از اسامی 10 ستاره مشهور دنیا منتشر می کند که تایپ کردن نام آنها در موتورهای جستجوی اینترنتی به احتمال زیاد منجر به حمله بدافزارها مخفی، اسپم ها، برنامه های جاسوسی یا ویروس ها می شود.
به گفته مک آفی، لیلی کالینز، دختر فیل کالینز نوازنده، در صدر لیست خطرناک ترین ستاره های سال 2013 قرار دارد که تایپ کردن نام او در گوگل یا بینگ یا یاهو، 14.5 درصد خطر آلوده شدن سیستم کاربر به ویروس را دارد. دومین رتبه به آوریل لاوین تعلق دارد که ریسک آلودگی کامپیوتر با تایپ نام او 12.7 درصد است. نفر بعدی در این لیست ساندرا بولاک است که 10.8 درصد ریسک دارد.

 

amirkia.kiyani بازدید : 73 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
.jpg

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه طی ۱۰ماهه اول سال ۹۱، ۸۵۰۰ مورد درخواست تغییر نام داشته‌ایم، افزود: از این میزان ۷۰۰۰ نفر توانسته‌اند نام خود را تغییر دهند.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، محسن کرمی در نشست خبری همایش ملی فرهنگ مهندسی نام و نام‌گزینی در این رابطه افزود: ۱۵۰۰ درخواستی که تایید نشده، نام‌هایی بوده است که معنی خوبی داشته و به عنوان نام‌های قدسی فراوانی زیادی در سطح جامعه داشته است.

وی در خصوص بیشترین فراوانی نام دختر از اول سال ۹۱ تاکنون، گفت: «فاطمه»، «زهرا»، «نازنین زهرا»، «زینب»، «ریحانه»، «یسنا»، «هستی»، «مریم»، «ستایش» و «رقیه» ۱۰ نامی هستند که بیشترین فراوانی را در نامگذاری دختران داشته‌اند.

به گفته معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال، «امیرعلی»، «امیرحسین»، «ابوالفضل»، «علی»، «محمد طاها»، «حسین»، «امیر محمد»، «مهدی» و «محمد مهدی» نیز بیشترین فراوانی را در میان نامگذاری پسران طی ۱۰ ماه اول سال ۹۱ داشته‌اند.

کرمی در خصوص بیشترین فراوانی نام از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال تاکنون، اظهار کرد: «فاطمه»، «زهرا»، «مریم»، «معصومه»، «زینب»، «سکینه»، «رقیه»، «خدیجه»، «لیلا» و «مرضیه» بیشترین فراوانی را در میان دختران و «محمد»، «علی»، «حسین» «مهدی»، «رضا»، «حسن»، «محمدرضا»، «علیرضا»،‌ »احمد» و «عباس» بیشترین فراوانی را در میان پسران داشته است.

amirkia.kiyani بازدید : 30 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

تـهران، در میـان 10 شهر آسیـب پذیـر و خـطرنـاک جـهان


در گزارشی تازه بر پایه داده‌های علمی، مناطق بزرگ شهری جهان از نظر آسیب‌پذیری در برابر بلاهای طبیعی رده‌بندی شده‌اند. خطرناک‌ترین مناطق، کلان‌شهرهای مناطق ساحلی قاره آسیا هستند. نام تهران در میان ده شهر خطرناک جهان است.

 


رتبه ۱۰: تهران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بر پایه‌ی گزارش شرکت بیمه اتکایی سوییس، سوییس ره (Swiss Re) تهران با ۶ / ۱۵ میلیون جمعیت،
دهمین شهر دنیا از نظر آسیب‌پذیری در برابر بلایای طبیعی است. این شهر بر اساس شاخص
"جمعیت بالقوه تحت‌تاثیر زلزله" ششمین شهر آسیب‌پذیر جهان به شمار می‌رود.

حمایت از گالری برتر ایرانیان


لگوی وبلاگ



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام کمپانی خارجی محصولات بهتری را تولید میکند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 5,766
  • بازدید کلی : 37,891