loading...
گالری برتر
کپی مطالب
کپی مطالب این سایت به دلیل نا رضایتی مدیر و نویسندگان از نظر شرعی حرام می باشد. اما در صورت برداشت و کپی مطالب با ذکر منبع یعنی(galerybartar.rozblog.com گالری برتر ایرانیان) کاملا حلال بوده و تمامی مسئولین راضی هستند
amirkia.kiyani بازدید : 40 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

تاریخچه ی جام حذفی ایران

جام حذفی ایران,تاریخچه جام حذفی ایران,پرافتخار ترین تیمهای جام حذفی

تاریخچه ی جام حذفی ایران
جام حذفی ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۵۵ آغاز شد و قهرمان آن دوره تیم ملوان بندرانزلی بود که در برابر تراکتورسازی در بازی پایانی به برتری چهار بر یک دست یافت.بنا بر این گزارش، همچنان که می بینیم، جامی با قدمت ۳۷ ساله تا کنون برگزار شده است. سال های بین ۵۶ تا ۵۷ و ۶۸، ۷۱، ۷۶ سال هایی است که شاهد برگزاری این مسابقات به صورت سراسری نبوده ایم و مسابقات به صورت جام حذفی تهران برگزار شد.

amirkia.kiyani بازدید : 34 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

اصول پیاده روی صحیح

پياده روي, اصول پیاده روی صحیح, فواید پیاده روی

اصول پیاده روی صحیح

پياده روي محبوبترين و پرطرفدارترين ورزش به خصوص براي افراد ورزشکار غيرحرفه اي است . پياده روي ضمن ارزان بودن قابليت اجرا تقريباً در تمام شرايط را دارد . پياده روي نقطه آغاز خوبي براي کسي  است که به فعاليت جسماني عادت ندارد .

قدم زدن با سرعت متوسط به مدت ۴۰ تا ۶۰ دقيقه بهتر از دويدن شديد به مدت ۲۰ دقيقه است چرا که در قدم زدن احتمال آسيب کمتر است اگر چه هر ۲ ، آمادگي جسماني را افزايش مي دهد .

amirkia.kiyani بازدید : 33 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

** کوه پاکایا


کوهنوردی یکی از ورزش های محبوبی است که در دنیا طرفداران فراوانی دارد. بیشتر کوهنوردان قله مورد هدف خود را از میان آتشفشان ها انتخاب می کنند اما این قله ها اگر فعال نباشند خیلی هم خطرناک نیستند. "پاکایا" قله ای است که  معمولا به کوهنوردان شجاع پیشنهاد می شود. این قله که در گواتمالای شیلی واقع شده است 2400 متر ارتفاع دارد و تا به حال 23 بار فعالیت سنگین داشته است همچنین همه روزه مواد مذاب از دهانه آن خارج می شود. این کوه به گونه ای است که ورزشکاران باید از چند قدمی مواد مذاب عبور کنند و هر حرکت اشتباه می تواند پایان عمرشان باشد.

amirkia.kiyani بازدید : 41 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

اسکی روی آب

اسکی روی آب,تاریخچه اسکی روی آب,مسابقات اسکی روی آب

اسکی روی آب
اسکی روی آب نوعی ورزش آبی است.ورزشکار در حالی که اسکی مخصوص به پا دارد به وسیله وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می‌شود. میدان اجرای مسابقه دارای دویست متر طول و بیست متر عرض است که به وسیله گوی‌های شناور به قطر بست و پنج سانتی متر مشخص گردیده‌است.

amirkia.kiyani بازدید : 54 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

سلام به همتون امروز میخوام الاعاتی در باره ی کیک بوکسینگ بهتون بده امید وارم مفید باشه به علت اینکه خودم توی این ورزش فعالیت میکنم و علاقه ی زیادی به این ورزش دارم دوستانی که عضو نیستند هم میتونن از این مطلب بازدید کنند.

amirkia.kiyani بازدید : 43 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

بیو گرافی ری مستریو

بیو گرافی ری مستریو

 

 

نام اصلی اش اسکار گوترز روبیو متولد 12 دسامبر 1974 در سن دیگو-کالیفرنیا نام همسر او آنجی ودارای یک پسر به نام دامینیک و یک دختر به نام آیلیاه هست. قد او 1 متر و 60 سانتیمتر و 63 کیلوگرم وزن داره.

 

او کچ حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

 

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن hhw ، عنوان اصلی لیگ mnw (مکزیک) ، عنوان تگ تیم wwa ، سبک وزن wwa سه بار ، عنوان اصلی بیگ mnt (مکزیک) را از آن خود کنه.

 

سپس به لیگ ecw رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی...

amirkia.kiyani بازدید : 27 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

بيوگرافي خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو

خوزه ماریو داوس سانتوس فلیکس مورینیو (José Mário dos Santos Félix Mourinho) در 26 ژانویه سال 1963 در ستوبال پرتغال به دنیا آمد.
پدر مورینیو، فلیکس مورینیو یک دروازه‌بان و مربی پرتغالی بود و مادرش، ماریا جولیا در مدرسه تدریس می‌کرد. خانواده مورینیو همگی به فوتبال علاقه‌ای خاص داشتند.
پس از پایان تحصیلات به مدرسه آمادگی جسمانی لیسبون رفت ولی مدتی بعد مادرش که از توانایی مدیریت او اطلاع داشت نام او را در مدرسه مدیریت ثبت‌نام کرد اما خوزه از آن مدرسه خوشش نیامد و دوباره در مدرسه آمادگی جسمانی شرکت کرد و 5 سال بعد از آن‌جا مدرک گرفت.
مورینیو دوره مربیگری خود را در اسکاتلند گذراند و سپس به پرتغال برگشت و مربی ورزش یک دبیرستان شد. او مدتی در باشگاه‌های کوچک و متوسط پرتغال بازی و در همان زمان تحصیل نیز می‌کرد.
در دهه 90 مدتی را به مربیگری پرداخت و پس از آن با لقب ترادیوتور (مترجم) معروف شد. چون مترجم یا مفسر سر بابی رابسون در باشگاه‌های اسپورتینگ و پورتو بود.
در سال 1996 به همراه رابسون به بارسلونا رفت و همچنان مترجم او بود. پس از رفتن رابسون او همچنان در بارسلونا ماند و با جانشین هلندی رابسون یعنی لوییس ون‌گال کار کرد. او در کلاس‌های مربیگری و مدیریت شرکت می‌کرد و ناگهان او مربی تیم دوم بارسلونا شد.
رویای او برای سرمربی شدن سرانجام در سال 2000 تحقق یافت و او مربی بنفیکا شد، ولی با تغییر سرپرستی باشگاه، مورینیو در 5 دسامبر 2000 برکنار شد و مربی یک تیم سطح پایین شد.

amirkia.kiyani بازدید : 50 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی سرخیو راموس + تصاویر سرخیو راموس

سرخیو راموس,بیوگرافی سرخیو راموس,عکس های سرخیو راموس,زندگی نامه سرخیو راموس

سرخیو راموس
نام کامل: سرخیو راموس گارسیا
زادروز :۳۰ مارچ، ۱۹۸۶ (سن:۲۶ سال)
زادگاه: کاماس، Flag of Spain.svg اسپانیا
قد: ۱٬۸۳ متر
باشگاه کنونی:رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن: ۴
پُست: دفاع راست و دفاع وسط
سرخیو راموس (متولد سال ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید می باشد که در پست مدافع (فوتبال) بازی می‌کند.

amirkia.kiyani بازدید : 55 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 



لیونل آندرس “لئو” مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi) (متولد 24 ژوئن 1987 در روزاریو) فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست مهاجم و بال‌ بازی می‌کند. 


از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی چندین بار توانسته‌ است عنوان یکی از برترین‌های جایزه توپ طلای اروپا? عنوان بازیکن سال فوتبال جهان و هم‌چنین بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان را در سال 2009، 2010 و 2011 کسب کند. شیوه? بازی و توانایی هایش باعث شده است که وی با دیگو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که خود مارادونا مسی را “جانشین” خود می داند.




لیونل مسی برنده 4 عنوان بهترین بازیکن جهان

 

حمایت از گالری برتر ایرانیان


لگوی وبلاگ



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام کمپانی خارجی محصولات بهتری را تولید میکند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 786
  • بازدید سال : 5,841
  • بازدید کلی : 37,966