loading...
گالری برتر
کپی مطالب
کپی مطالب این سایت به دلیل نا رضایتی مدیر و نویسندگان از نظر شرعی حرام می باشد. اما در صورت برداشت و کپی مطالب با ذکر منبع یعنی(galerybartar.rozblog.com گالری برتر ایرانیان) کاملا حلال بوده و تمامی مسئولین راضی هستند
amirkia.kiyani بازدید : 40 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

این سری از عکس ماشین های شورلت(Chevrolet) با کیفیت عالی امروز در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار میگیرد ، این سری حاوی ۱۰ عکس برتر از ماشین های شورلت است که شما میتوانید برای دیدن و ذخیره سایز بزرگ و با کیفیت روی هر عکس کلیک کنید.

1967 chevrolet camaro hot wheels concept wide دانلود عکس ماشین های Chevrolet (سری اول)

amirkia.kiyani بازدید : 25 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

9 تکنولوژی صنعت خودرو در سال 2014 را ببینید


 

از بهترین تکنولوژی‌هایی‌ که در اتوموبیل‌های ۲۰۱۴ استفاده می‌شود خبر دارید؟ با توجه به خودروهای آخرین مدلی که در بازار موجود است، دانستن این اطلاعات زیاد هم سخت نیست. در اینجا به تعدادی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم.

۱- تشخیص عابر پیاده

 خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.

 

روزنه آنلاین
 

 

از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.

 

amirkia.kiyani بازدید : 35 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

هوشمندترین اتومبیل​های 2013


از زمان اختراع نخستین درشکه بدون اسب که با نیروی محرکه موتور به حرکت در ‌آمد بیش از یک سده گذشته است. در سال‌های پس از تولید نخستین خودرو تحولات زیادی در زمینه قدرت موتور و افزایش سرعت و امکانات جانبی اتومبیل انجام گرفت. به موازات این پیشرفت‌ها ایمنی سرنشینان در زمان رانندگی نیز مد نظر قرار گرفت و به تبع آن دانشمندان در واپسین سال‌های سده بیستم به سمت امکان تولید خودروهای هوشمند حرکت کردند.چندین سال است که در جهان صحبت از خودروهای مجهز به وسایل هوشمند و هشدار‌دهنده می‌شود و حتی کارشناسان خودروساز پا را از این نیز فراتر گذاشته و اعلام کرده‌اند که تا دهه آینده خودروهای کاملا هوشمند به بازار خواهند آمد؛ خودروهای هوشمندی که گفته می‌شود بدون راننده قادر به حرکت خواهند بود.عدم نیاز به راننده خودرو ساز را ملزم می كند تا از رایانه های بسیار هوشمند در ساخت محصول خود كمك بگیرد.در ادامه فهرست برترین پروژه های بدون نیاز به راننده دنیا را می توانید مشاهده كنید :

 BMW 5 Series

 گروه سرگرمی ROZANEH

 گروه سرگرمی روزنه


 این خودرو دارای دوربین برای تشخیص اشیا می باشد.همچنین حسگر "فراصوت" برای تجزیه و تحلیل اجسام اطراف خودرو در آن به كار رفته است.سامانه موقعیت یاب جهانی (GPS) و حسگرهای اطراف خودرو از دیگر ویژگی های آن هستند.


amirkia.kiyani بازدید : 30 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برترین ها: ستاره ها و چهره های معروف دنیا هر نوع تفریحی در اختیار دارند، آنها خانه های بزرگ می خرند، به بهترین و رویایی ترین تعطیلات می روند و سریع ترین و لوکس ترین اتومبیل ها را می خرند. آیا تابحال به این فکر کرده اید که اگر شما ستاره بودید چه اتومبیلی می خریدید؟ از استون مارتین های کلاسیک گرفته تا تسلاهای پیشرفته، خودروهای لوکس زیادی وجود دارد که می توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید.


در زیر خودروهایی که ستاره های مشهور دنیا عاشقشان هستند را معرفی کرده ایم.

amirkia.kiyani بازدید : 125 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مجله تخت گاز: تا چندی پیش تویوتا لندکروزر صفت بزرگ‌ترین خودروی ایران را با خود یدک می‌کشید، حال مدتی است که شرکت ایرتویا ( نماینده رسمی تویوتا در کشور) خودرویی جدید را برای رقابت با بزرگ‌ترین شاسی بلند ایران وارد صحنه نبرد کرده است.

لکسوس LX570 همان خودروییست که در موردش صحبت کردیم. لکسوس LX همان لندکروزر است که تا حد ممکن تجهیز شده و حالا برای لندکروزر شاخ و شانه می‌کشد.  با همکاری چند نفر از دوستان امکان مقایسه این دو برادر برایمان پیش آمد و نکته خاص این گزارش این است که لندکروزر مورد بررسی هم دارای پیشرانه  8 سیلندر است که تا حدی رقابت این دو خودرو را نزدیک‌تر می‌سازد.

تویوتا لندکروزر VX-R

لندکروزر یکی از آن خودروهاییست که از بعد از انقلاب اسلامی، نقش پر رنگی در ایران پیدا کرده و دلیل آن‌را می‌توان نبود رقیب دیگر از نظر جثه و توانایی آفرود در بازار ایران دانست. در سال‌های پس از انقلاب، حضور لندکروزر سری 40 که در ایران به کالسکه‌ای معروف است، در 8 سال جنگ تحمیلی بسیار پر رنگ بود. لندکروزر خودروییست که می‌توان به آن عنوان آفرودی‌ترین خودروی کشور را داد (آفرود با امکانات استاندارد ). لندکروزر تا به امروز چیزی در حدود 62 سال است که تولید می‌شود، نسل 11 آن که خودروی مورد بررسی این شماره است، در سال 2008 به بازار آمد. و تویوتا برای این خودرو 4 پیشرانه بنزینی و یک پیشرانه توربو دیزل در نظر گرفت. حتی پیشرانه 7/5 لیتری لکسوس هم برای این خودرو قابل سفارش است که این مدل را تنها می‌توان در آمریکا و کانادا خریداری کرد. خودروی مورد بررسی ما دارای پیشرانه V8 به حجم 7/4 لیتر است که به طور رسمی تا سال 2010 وارد ایران می‌شد.

حمایت از گالری برتر ایرانیان


لگوی وبلاگ



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام کمپانی خارجی محصولات بهتری را تولید میکند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 785
  • بازدید سال : 5,840
  • بازدید کلی : 37,965