loading...
گالری برتر
کپی مطالب
کپی مطالب این سایت به دلیل نا رضایتی مدیر و نویسندگان از نظر شرعی حرام می باشد. اما در صورت برداشت و کپی مطالب با ذکر منبع یعنی(galerybartar.rozblog.com گالری برتر ایرانیان) کاملا حلال بوده و تمامی مسئولین راضی هستند
amirkia.kiyani بازدید : 29 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

تست شخصیت,تست شخصیت سنجی

 

ابتدا مطمئن شوید به اندازه كافی وقت دارید و می توانید فكرتان را متمركز نمائید.

 

برای انجام این آزمون باید تصویر موقعیتهای گفته شده را به ذهن بیاورید و خود را در آن موقعیت قرار دهید. ابتدا با جنگل شروع می ‌كنیم.

 *******


 

 

.جنگل

 

خود را دریك جنگل مجسّم كنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

آیا جنگلی كه در آن هستید تاریك است یا روشن؟

 

الف) من خود را در جنگلی در روشنایی روز می ‌بینم.

ب) من خود را در جنگلی در شب می ‌بینم.

پ) من خود را در جنگلی در هنگام غروب،یا طلوع خورشید می ‌بینم. نه كاملاً تاریك و نه كاملاً روشن.

 

آیا راهی در میان جنگل وجود دارد؟

 

الف) بله

ب) نه

********

 

.فنجان

 

حال از شما می ‌خواهیم كه به میان جنگل بروید.

 

فنجانی را می ‌بینید. چه شكلی است؟

 

الف) فنجان به نظر من با ارزش می ‌آید.

ب) فنجان به نظر من ارزش چندانی ندارد.

 

با آن چكار می ‌كنید؟

 

الف) رهایش می ‌كنم و از كنارش می ‌گذرم.

ب) ار زمین برمی ‌دارمش و سپس دوباره به زمین می ‌اندازمش.

پ) از آن استفاده می ‌كنم و سپس آن را همانجا رها می ‌كنم.

ت) بر می ‌دارمش و با خودم می ‌برم.

 

********

.آب

 

به راهپیمایی در جنگل ادامه می ‌دهید تا به آبی می ‌رسید.

 

آبی كه می ‌بینید چه شكلی است؟

 

الف) گودالی است كه آب باران در آن جمع شده است.

ب) بركه

پ) رود كوچك

ت) رودخانه

ث) دریاچه

ج) اقیانوس

 

آیا آبی كه می ‌بینید جریان دارد؟

 

الف) بله (تند)

ب) بله (كند)

پ) نه (آرام و بی‌جنب‌وجوش)

ت) نه (كاملاً راكد)

 

آب چه عمقی دارد؟

 

الف) خیلی كم

ب) می ‌توانم در آن بایستم

پ) از قد من بیشتر است.

ت) خیلی عمیق است.

 

باید از آب عبور كنید. چگونه این كار را می ‌كنید؟

 

الف) پیاده به آب می ‌زنم یا شنا می ‌كنم.

ب) آن را دور می ‌زنم.

پ) از روی پل رد می ‌شوم.

ت) از قایق یا كشتی استفاده می ‌كنم.

 

*********

.خرس

 

به راهتان در جنگل ادامه می ‌دهید كه ناگهان با خرسی مواجه می ‌شوید.

 

چه نوع خرسی است؟

 

الف) یك خرس كوچولوی خوشگل

پ) یك خرس بزرگ و واقعی

 

آن خرس چكار می ‌كند؟ (نزدیكترین گزینه را انتخاب كنید.)

 

الف) خرس متوجه من نشده است.

ب) خرس متوجه من شده و دارد با خودش بازیهای قشنگی می ‌كند.

پ) خرس متوجه من شده ولی با من كاری ندارد و سرگرم كار خودش است.

ت) خرس متوجه من شده و به نحو تهدیدآمیز و ترسناكی به من نگاه می ‌كند.

ث) هیچكدام ... صاف دارد به طرف من می ‌آید.

 

شما باید به راهتان ادامه دهید. با آن خرس چكار می ‌كنید؟

 

الف) كار خاصی نمی ‌كنم. خیلی كوچولو وخوشگل است و به فكر این هستم كه آن را بغل كنم و همراه خود ببرم.

ب) به آن توجهی نمی ‌كنم و راهم را ادامه می ‌دهم.

پ) قبل از آن كه مرا ببیند از آنجا دور می ‌شوم.

ت) بالای درخت می ‌روم یا پنهان می ‌شوم.

ث) می ‌ایستم و با آن مقابله می ‌كنم. من پیروز خواهم شد.

ج) می ‌ایستم و مقابله می ‌كنم. كمی زخمی می ‌شوم.

چ) هیچكدام از این گزینه‌ها به انتخاب من نزدیك نیست.

 

*******

.ساحل

 

به راهتان ادامه می ‌دهید تا به ساحلی می ‌رسید.

 

چند نفر آدم در آنجا می ‌بینید؟

 

الف) صدها و شاید هزاران نفر.

ب) 20 تا 100 نفر

پ) یكیا دو نفر

ت) هیچكس

 

فاصله شما از آنها چقدر است؟

 

الف) آنقدر نزدیكند كه می ‌توان با آنها صحبت كرد.

ب) آنقدر نزدیك نیستند كه بتوان با آنها صحبت كرد.

پ) یا خیلی دورند ویا هیچكس در ساحل نیست.

 

*******************************************

 

جنگل و مسیر

 

جنگل نماد «زندگی» شماست و این كه شما چگونه به آن نگاه می ‌كنید. اگر شما گزینه «جنگل در روشنایی روز» را انتخاب كرده‌اید، این قویاً نشانگر این است كه به طور كلی آدم شادی هستید. هر چه نور بیشتری در جنگل ببینید به معنی این است كه زندگی شما از محتوای بیشتری برخوردار است. چنانچه شما گزینه «جنگل در شب» را انتخاب كرده‌اید، بدین معنی است كه چیز عمده‌ای در زندگی شما وجود دارد كه می ‌خواهید آن را تغییر دهید یا از آن ناراضی هستید. این انتخاب همچنین بیانگر این است كه شما به دلایلی تحت فشار استرس قرار دارید. اگر گزینه «جنگل نه كاملاً تاریك و نه كاملاً روشن» را انتخاب كرده‌اید، نشانگر چیزی بین دو حالت فوق است. یعنی این كه یكی دو چیز در زندگی شما وجود دارد كه مایلید آن را تغییر دهید.

 

اگر راهی در جنگل دیده‌اید بدین معنی است كه هنوز در زندگی خود به طور كامل جا نیافتاده‌اید. جوانترها معمولاً چنین راهی را می ‌بینند. چرا چنین است؟ راه، نماد جایی است كه به سوی آن در حركتید. كسانی كه هنوز راه مشخصی را در زندگی خود پیدا نكرده‌اند به احتمال زیاد راهی را در جنگل می ‌بینند. و از طرف دیگر، كسانی كه راه زندگی خود را یافته‌اند(معمولاً افراد مسن‌تر) احتمال كمتری دارد كه راهی در بین جنگل ببینند.

 

******************

فنجان = ثروت

 

فنجان نماد «ثروت» و رهیافت شما به آن است. این سوال به شما این شانس را می ‌دهد كه هر نوع فنجانی را ببینید. در واقع، این سوال به شما فرصت می ‌دهد تا به خودتان پاداش بدهید. اگر فنجان باارزشی را دیده‌اید در این صورت چیزی كه برایتان باارزش است را به خودتان پاداش داده‌اید. و اگر فنجانی كه دیده‌اید ارزش چندانی نداشته، یعنی هنگامی كه فرصتی پیش آمده به خودتان پاداش نداده‌اید.

 

اگر فنجان را رها كرده‌اید، یعنی به شما شانس داده شده كه پاداشی بگیرید ولی شما آن را پشت سر گذاشته‌اید. این بدان معنی است كه یا ثروت برای شما ارزش محسوب نمی ‌شود و یا اینكه فكر می ‌كنید «ثروت»، چیزی است كه باید برای به دست آوردنش كار و تلاش كنید.

 

اگر فنجان را از زمین برداشته ودوباره به زمین انداخته‌اید، بدان معنی است كه شانس پاداش گرفتن به شما داده شده است، شما هم به قدر كافی كنجكاو بوده‌اید كه فنجان را از زمین برداشته‌اید، ولی آن را پشتeسرگذاشته‌اید. یا ثروت برای شما ارزش eواقعی محسوب نمی ‌شود و یا فكر می ‌كنید «ثروت» چیزی است كه باید برای بهe دست آوردنش كار و تلاش كرد.

 

اگر از فنجان استفاده كرده و سپس آن را همانجا رها كرده‌اید، بدین معنی است كه شانس پاداش گرفتن به شما داده شده و شما یك استفاده فوری برای آن پیدا كرده‌اید و فوراً آن را به كار بسته‌اید. بسیاری از مردم یك فنجان چای یا قهوه می ‌بینند و آن را می ‌نوشند. شما هم چنین بوده‌اید؟ شما شانس پاداش گرفتن را پشت سر گذاشت‌اید و یك استفاده عملی برای فنجان یافته‌اید. رهیافت شما به سوی پاداش، «اینجا و اكنون» بوده است.

 

اگر فنجان را برداشته و با خود برده‌اید، احتمالاً فنجانی را دیده‌اید كه به نوعی برایتان باارزش بوده است. یعنی شما شانس پاداش دادن سریع به خودتان را پیدا كرده‌اید و از آن استفاده نموده‌اید.

 

********************

آب = رابطه جنسی

 

آب، برای همه و به ویژه برای خانمها، نماد رابطه جنسی است. عمق و سرعت جریان آبی كه دیده‌اید نشانگر طرز فكر و تمایل شما در این زمینه است.

 

سرعت جریان آبی كه دیده‌اید بیانگر میزان میل جنسی در شماست. هر چند كه این میزان لزوماً آنچه مورد نیاز شماست نیست. هر چه سرعت جریان آب كمتر باشد نشانگر میل جنسی كمتر و هر چه بیشتر باشد نشانگر میل جنسی بیشتر است. عمق آب نیز بیانگر نحوه نگرش شما به رابطه جنسی و آنچه از آن می ‌خواهید است.

 

سهولت رد شدن از آب، نشانگر طرز تفكر و رهیافت شما به مسائل جنسی است. هر چه راحتتر از آب رد شوید، یعنی رهیافت و رویكرد شما به روابط جنسی، راحتتر و آزادانه‌تر است.

 

****************

خرس= استرس

 

خرس، نماد مشكلات و چگونگی برخورد شما با آنهاست. اگر خرس كوچولوی خوشگلی را دیده‌ باشید نشانگر این است كه زندگی شما خالی از استرس است و شما به راحتی از كنار مشكلات می ‌گذرید. همچنین نشانگر این است كه شما از زندگی‌تان لذت می ‌برد.

 

امّا چنانچه خرس واقعی و بزرگی را دیده باشید، حال امكان مواجه شدن با یك مشكل واقعی برایتان فراهم شده است. كسانی كه به طور دائم تحت فشارهای استرس قرار دارند، خرسهای بزرگتر و خطرناكتری را می ‌بینند.

 

چه شما خرس را نادیده بگیرید و چه خرس شما را، هر دو نشانگر این است كه چگونه به استرس و مشكلات هنگامی كه برایتان پیش می ‌آید، می ‌نگرید.

 

اگر خرس شما را ندیده است و یا آن كه دیده ولی سرگرم بازیهای قشنگ با خودش است، بدین معنی است كه شما مشكلات واقعی چندانی در زندگی ندارید. شما تحت استرس و نگرانیهای روزمره نیستید. به شما فرصت داده شد تا مشكلی را ببینید ولی این فرصت را از دست دادید! اصلاً چیز بدی نیست.

 

اگر خرس شما را دیده ولی با شما كاری نداشته و سرگرم كار خودش بوده است، این بدان معنی است كه با وجودی كه مشكلات متداول در زندگی شما وجود دارد، ولی شما از نظر سطح استرس یا نگرانی، در شرایط ناسالمی قرار ندارید.

 

و بالاخره اگر خرس متوجه شما شده و به نحو تهدیدآمیز و ترسناكی به شما نگاه می ‌كرده است، یعنی شما نیاز به مرخصی دارید! شما تحت eفشارهای شدید استرس و نگرانی هستید و این می ‌تواند شرایط ناسالمی را برای شماe به وجود آورد.

 

نحوه عبور از خرس و ادامه دادن راه، نشانگر این است كه شما با مشكلات چگونه برخورد می ‌كنید و چگونه به حل آنها می ‌پردازید. اگر پاسخ شما این بوده كه به فكر بغل كردن خرس و همراه بردن آن بوده‌اید، در این صورت رویكرد شما با سایر مردم بسیار متفاوت است. اغلب مردم تحت استرس بسیار بیشتری از شما قرار دارند.

 

**********************

ساحل = ارتباط با مردم

 

ساحل، نماد چگونگی ارتباط شما با افرادی كه پیرامونتان قرار دارند است. تعداد افرادی كه در ساحل دیده‌اید، مستقیماً به تعداد افرادی كه مایلند دوروبرتان باشند ارتباط دارد. افراد اجتماعی و معاشرتی در كنار عدّه زیادی از مردم احساس راحتی می ‌كنند. این گونه افراد، ساحل را مملو از جمعیت می ‌بینند. در طرف مقابل، كسانی كه هیچكس را در ساحل ندیده‌اند آنهایی هستند كه از تنها بودن با خودشان احساس آرامش و راحتی می ‌كنند. احساس تنهایی برای آنها مفهومی ندارد و می ‌توانند مدّت زمانی طولانی با خودشان به سر برند.

 

اگر شما صدها نفر را در ساحل دیده باشید یعنی از بودن در مكانهای شلوغ و پرجمعیت احساس ناراحتی نمی ‌كنید. در حالی كه اگر یك یا دو نفر را در ساحل دیده باشید، بدان معنی است كه شما فردی هستید كه نمی ‌خواهد زمان زیادی را در مكانهای شلوغ بگذراند و ترجیح می ‌دهد با یك نفر یا دونفر صحبت كند.

 

البته این به معنی آن نیست كه شما آدمی اجتماعی نیستید. بلكه نشانگر این است كه بیشتر تمایل به محیطهای آرام و كم جمعیت دارید. اغلب مردم، ساحل را با یك یا دو نفر می ‌بینند.

 

فاصله مردمی كه در ساحل هستند با شما، نماد چگونگی ارتباط شما با افرادی است كه پیرامونتان قرار دارند. اگر مردم آنقدر نزدیك بوده‌اند كه امكان صحبت كردن با آنها فراهم بود، یعنی شما در بیشتر مواقع مایل به ارتباط برقرار كردن با دیگران هستید.

 

اگر مردم آنقدر دور بوده‌اند كه امكان صحبت با آنها نبوده، بدان معنی است كه شما در اكثر اوقات نیازی به برقراری ارتباط با دیگران ندارید، اما دلتان می ‌خواهد كسانی را پیرامون خود داشته باشید.

 

و بالاخره اگر مردم خیلی دور بوده‌اند یعنی شما در اكثر مواقع نیازی به برقراری ارتباط با دیگران ندارید و از تنها بودن با خودتان راضی هستید.

 منبع: سایت روز


amirkia.kiyani بازدید : 28 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 روانشناسی,تست روانشناسی,روانشناسی گروه خونی,تست روانشناسی گروه خونی

 

 

گروه خونی ات را بگو تا وضعیت سلامتی ات را بگویم؟

 

تست روانشناسی-شاید این سوال مهم برای شما هم پیش آمده باشد که چرا برخی افراد دستگاه ایمنی و گوارش قوی تری دارند و برخی دیگر نه؟ چرا برخی می توانند به راحتی گوشت یا شیر را هضم کنند اما گروهی دیگر در هضم این مواد غذایی دچار مشکل می شوند؟ آیا می دانستید این مشکلات تا حدی به گروه خونی شما وابسته است؟ افراد به دلایل گوناگون از هم متمایز می شوند و یکی از این تمایز ها در گروه خونی آن هاست. به عنوان مثال فردی که گروه خونی A+ دارد نمی تواند از فردی که گروه خونی B دارد خون دریافت کند زیرا بدنش به شدت واکنش نشان می دهد. در مورد مواد غذایی نیز همین مساله وجود دارد یعنی برخی مواد غذایی که بدن برخی افراد به خوبی می پذیرد با دستگاه گوارش برخی دیگر سازگار نیست. هرچند دستگاه گوارش قدرت سازگاری بالایی دارد اما اگر بدانید چه موادغذایی با بدن شما سازگارتر است نیازی نیست بی دلیل دستگاه گوارش خود یا فرزندتان را خسته کنید.

 

amirkia.kiyani بازدید : 30 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تست شخصیت,تست روانشناسی

 

 

هرکدام از ما دوست داریم شناخت بیشتری از شخصیت مان به دست بیاوریم، به خصوص این که بسیاری از، ما به خوبی خود را نمی شناسیم مثلا خودمان را فردی بسیار اجتماعی می دانیم ولی دیگران اصلا چنین نظری درباره ما ندارند و فکر می کنند بیشتر دوست داریم در لاک خود باشیم؛ همین تفاوت دیدگاه مانع از واقع بینی می شود و در نتیجه بسیاری از مشکلات به راحتی حل نمی شوند چون اصلا صورت مسئله روشن نیست تا بتوان راه حل خوبی برای آن پیدا کرد. شاید این تست ساده کمک کند به یک شناخت نسبی از شخصیت خود برسید سوال های این آزمون از وقایعی است که هر روز با آن ها مواجه هستید و در نتیجه پاسخ هایش هم اصلا دشوار نیستند؛ کافی است کمی به خودتان نگاه کنید، یک کاغذ و قلم هم کنار دست تان بگذارید و جوابی را که انتخاب می کنید، یادداشت کنید تا بتوانید امتیازهایی که گرفته اید را جمع بزنید.

 

amirkia.kiyani بازدید : 36 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

تست خودشناسی منطقی یا احساسی

 

 

 

با یک آزمایش ساده می توانید تشخیص دهید که احساسی هستید یا منطقی؟این آزمایش ساده به اینگونه است که مطابق تصویر (1) دستانتان را در حالیکه انگشتان از هم فاصله دارند بلافاصله و بدون هیچ فکری مانند تصاویر (2) و (3) در هم گره کنید.

 



اگر انگشت شست چپ مانند تصویر (2) روی انگشت شست راست قرار گرفت شما فرد احساسی هستید و اگر بر عکس انگشت شست راست شما مانند تصویر (3)روی انگشت شست دست چپ قرار گرفت شما فردی منطقی هستید. اگر کمی دقت کنید در خواهید یافت که شما تنها یک حالت انگشتان را می توانید براحتی داشته باشید و اگر بخواهید حالت عکس آنرا با انگشتان اجرا کنید قدری مشکل خواهد بود و حالتی که براحتی بر شما مقدور می باشد گویا نوع شخصیت شماست.....

amirkia.kiyani بازدید : 34 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شما چه نوع غذاهایی را بیشتر دوست دارید؟ غذاهای گوشتی؟ غذاهای نشاسته‌ای؟ سبزیجات یا میوه‌ها ؟ ..


تو را از غذا خوردنت می شناسم!

 

آیا می‌دانید دوست‌داشتن هر یک از گروه‌های غذایی می‌تواند به نوعی نشان‌دهنده روحیه و خلق‌وخوی شما باشد؟ اگر دوست دارید تا بیشتر با روحیه دوستداران محصولات غذایی مختلف آشنا شوید بد نیست نگاهی به این مقاله جالب بیندازید...


amirkia.kiyani بازدید : 172 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آیا شما آدم نرمالی هستید

 

 

اخلاق بخش عمده‌ای از پیكره نرمال بودن را تشكیل می‌دهد. اخلاق، انسان را وادار به پیروی از برخی باورهای ارزشی و متعالی می‌كنند. ما در روان‌شناسی، انسان را مظهر تعالی خداوند می‌دانیم...

 

13 ویژگی آدم های نرمال

 

یعنی ایمان به خداوند، ایمان به ارزش‌ها، ایمان به مقدسات تعریف شده كه بخشی از آن به مقدسات و ارزش‌های متعالی برمی‌گردد و بخشی از آن نیز به اخلاق و صفات خوب متعالی مانند توكل، امید و... مربوط می‌شود و فرد نرمال چنین اخلاقی دارد و به آنها تمسك می‌جوید
amirkia.kiyani بازدید : 39 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آزمــــون ســـلامـــت عـــــاطـــــفی

احساس هر روز شما تعیین می کند که آن روز چگونه رقم بخورد. این احساس ها و عواطف هستند که عمل ما را هدایت می کنند. عواطف منفی باعث می شوند احساس بی انگیزگی، ناچیزی و زیادی بودن کنیم...

 

آنها بر درک ما از کاری که می توانیم انجام دهیم تاثیر می گذارند اما عواطف مثبت کاری می کنند که ما به بالاترین ها برسیم. با در نظر گرفتن اینکه شما محدود به انتخاب یکی از ۵ گزینه (همیشه، بیشتر اوقات، گاهی اوقات، به ندرت و هرگز) با امتیازهای مشخص زیر هستید، می توانید پس از جمع کردن امتیازهای خود نمره سلامت عاطفی?تان را تعیین و تحلیل آن را بخوانید.

 

 

amirkia.kiyani بازدید : 33 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتد بگویید


اشبتاه کجاست:

 

123456789

123456789 

123456789

یعنی شما الآن به این موضوع تمرکز کرده اید که اشکال ارقام را پیدا کنید؟!


سخت در اشتباهید!


اشکال این است که:


کلمه هستید، هسیتد- تایپ شده و


کلمه اشتباه- اشبتاه!


 من نگفتم اشتباه در اعداد است!


بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم؟


حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!


پس بریم اول مهد کودک بخونیم


حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه!!!


چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟


الو الو... یبمارستان دیوونه ها؟


حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!!

 


 

amirkia.kiyani بازدید : 27 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

نمره اعصاب شما چند است

 

این یک آزمون استاندارد روان‌شناسی است. شما باید خودتان را در هر یک از ده موقعیت زیر تصور کنید و گزینه مناسب خودتان را پیدا کنید و علامت بزنید...

 

 

نمره اعصاب شما چند است؟

 

بعد از آن، باید نمره مناسب خودتان را در پرانتز انتهای هر گزینه بخوانید و مجموع نمرات‌تان را حساب کنید تا بفهمید که آیا شما از آن آدم‌هایی هستید که زیر فشارهای زندگی، به هم می‌ریزند و تسلیم می‌شوند یا این‌که با صبر و اعتماد به نفس، در برابر مشکلات زندگی مقاومت می‌کنید و می‌ایستید.

 

فرض کنید کارفرمایتان از شما می‌خواهد به دفتر او بروید و هنگامی که شما را در دفترش می‌بیند، با لحن تندی با شما برخورد می‌کند. شما در این حالت، کدامیک از کارهای زیر را انجام می‌دهید؟

amirkia.kiyani بازدید : 26 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

 

اگر بتوانیم شخصیت افراد را پیش از داشتن رابطه با آنها بشناسیم و یا حداقل در مورد چگونگی رفتار و اخلاق آنها حدس هایی بزنیم بدون شک این شناخت تاثیرات زیادی در رابطه ما داشته ...

 

معمولا انسان ها برای بدست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها روبرو می شوند به گزینه های مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن، امضا» و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است. شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

 

در «دنیای درون» امروز به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن می پردازیم:

amirkia.kiyani بازدید : 32 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر که در ادامه مطلب است تصویری را که به دستان شما شباهت بیشتری دارد انتخاب و شرح کلی کف دست تان را مطالعه نمائید

amirkia.kiyani بازدید : 32 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

تصور کنید در بیابان خشک و بی پایانی در حال راه رفتن هستید خسته،گرسنه،تشنه،پس از 5 ساعت پیاده روی......ناگهان ساختمان مجلل و با شکوهی در جلوی شما ظاهر می‌شود.



1.ساختمانی که جلوی شما ظاهر شده است چیست؟
الف-یک قصر ب- یک موزه ج-یک هتل د-یک بنای مذهبی (مسجد-کلیسا-......)


2.شما از چه طریقی وارد ساختمان می‌شوید؟
الف-پنجره ب- در ج- بالکن د- تونل زیر زمینی


وقتی وارد ساختمان شدید آن را بسیار مجلل و باشکوه می یابید......ناگهان صدای در زدن می‌شنوید...در را باز می‌کنید و کسی را می‌بینید که واقعاً می‌خواستید با او باشید.

3. آن شخص کیست؟


به گشتن ادامه می‌دهید...پلکانی را می‌بینید که به طبقه بالا می‌رود.


4.مارپیچی است یا مستقیم؟


از پلکان بالا می‌رویم تعداد پله ها را می‌شمارید.

5.چند پله بود؟(هر عددی از یک تا بی نهایت)


بعد وارد اتاقی می‌شوید..........

6.دلتان می‌خواهد این اتاق چقدر بزرگ باشد؟
الف-به اندازه یک آکواریوم
ب-به اندازه یک اتاق معمولی
ج-به اندازه یک جنگل
د-به اندازه اقیانوس آرام

7.دلتان می‌خواهد رنگ دیوار اتاق چه باشد؟
الف-قرمز ب-سیاه و سفید ج- ارغوانی د-زرد یا پرتقالی و-رنگ های رنگین کمان

یک میز جلوی شما ظاهر می‌شود...


8.آیا گرد- مربع- مثلث یا بدون شکل خاصی است؟


و ظرفی با 5 میوه روی آن قرار دارد: گیلاس- سیب- کیوی- طالبی-هندوانه

9.یک میوه را انتخاب کنید.......


میوه ای که انتخاب کرده اید شما را به یاد این شخص می‌اندازد...


10.نام او را بنویسید.

11.شما میوه را برمی‌دارید و.........
الف-بلافاصله آن را می‌خورید.
ب- قسمت کرم خورده را می‌ برید و قسمت سالمش را می‌خورید.
ج-آن را می‌برید و داخلش را می‌بینید که کرم خورده است و....بعد به خوردنش ادامه می‌دهید
د-اگر کرم خورده باشد تمامش را دور می‌اندازید

از آن ساختمان خارج می‌شوید و 5 حیوان را می‌بینید.موش- آهو- اسب- دلفین- فیل


12.این حیوانت را به ترتیب اولویت که برایتان دارند رده بندی کنید..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

amirkia.kiyani بازدید : 28 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

كودك سالم ,نقاط ضعف كودك ,كمبود اعتماد به نفس درکودک

- متناسب با سن خود حرف می‌زند و اصلا از لحاظ شاخص‌های تكاملی مشكلی نداشته و ندارد.
- در هر سنی خود را به اندازه مطرح می‌كند. انتظار دارد دیگران به او توجه كنند، ولی هرگز اجازه نیافته توقع داشته باشد همه فقط به او نگاه كنند.
- می‌تواند به مدت متناسب با سن دور از پدر و مادر به سر برده و از بازی و تعامل با سایر اطفال و بزرگترها لذت ببرد.
- به فكر دیگران (از جمله پدر و مادر) است، ولی نه در حدی كه خود را فدای دیگران كند. شراكت را بر انزوا ترجیح می‌دهد.
- از موفقیت در درس،‌ ورزش، موسیقی و... لذت می‌برد، ولی نه آنكه فكر كند تمام هدف وی شاگرد اول شدن است و اگر نشد دنیا به پایان رسیده است. از شكست عبرت می‌گیرد و به یك موجود افسرده و سرخورده تبدیل نمی‌شود.
- فرق رقابت را با احساسات درك می‌كند. وقتی به حوالی بلوغ برسد گروه هم سن و سال را بر دایره خانواده ترجیح می‌دهد، جوك می‌گوید، تیم ملی و قهرمانان معروف ورزشی را می‌شناسد، از سیاست، دین و پیشرفت‌های علمی دنیا باخبر است و خود را با علم جدید وفق می‌دهد، به سر و وضع ظاهر خود به اندازه معقول می‌رسد و از مدهای جدید و هنرپیشگان كشور خود بی‌خبر نیست.
- در اواسط تا اواخر نوجوانی، شغل احتمالی آینده خود را برگزیده است.
والدین برای داشتن كودكی سالم به چه نكاتی باید توجه داشته باشند؟

amirkia.kiyani بازدید : 35 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ارتباط با پول و زندگی ,خرج کردن ,پس‌انداز کردن


تصوری که شما از پول نزد فرزندتان شکل داده‌اید چگونه است؟ آیا فرزندتان به پول همچون امری مادی و ثابت نگاه می‌کند؟ در این نوشتار، 8 درس پولی گردآوری شده که با آموختن آنها به فرزندانتان، می‌توانید امیدوار باشید نگاه پولی و مالی وی شکلی کمابیش درست‌تر به خود گرفته است.

پول را تصاحب کن، اما اجازه نده پول تو را تصاحب کند.
همان قدر که اهمیت دارد به فرزندتان بیاموزید که از بدهی اجتناب کند، به آن اندازه مهم است که او را از تبدیل شدن به فردی که تنها شهرتش خسیس بودن است نجات دهید. بنابراین لازم است به فرزندان خود بیاموزید که ما می‌توانیم مالک پول شویم، اما اگر در این مالکیت افراط کنیم، پول مالک ما خواهد شد. این اتفاقی است

 

 


amirkia.kiyani بازدید : 34 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ﺗﺴﺖ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ %100 ﻋﻠﻤﯽ (مخصوص دخترا)
ﺑﺪﻭﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﯼ ﻣﻄﻠﺐ ﺍﻭﻝ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﯾﺎ ﮔﻞ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ
ﻃﺎﻟﺒﯽ ، ﻣﻮﺯ ، ﺍﻧﮕﻮﺭ ، ﺁﻟﺒﺎﻟﻮ ، ﮔﻞ ﻣﺮﯾﻢ ، ﮔﻞ ﻣﯿﻨﺎ ، ﮔﻞ ﺭﺯ ، ﮔﻞ ﺁﻗﺎﻗﯿﺎ
.

.

.

.

.

.

amirkia.kiyani بازدید : 31 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

حتما پیش از خواستگاری بخوانید!

 

جلسه خواستگاری,زمان خواستگاری

طرح شما برای اولین جلسه خواستگاری چیست؟ می خواهیم از مرحله بسیار شیرین و هیجان انگیز اولین جلسه خواستگاری صحبت کنیم. خواستگاری رفتن در هر گوشه از کشور راه و رسم خودش را دارد. حتی در هر خانواده ای رسم و رسوم و آداب این کار متفاوت است اما معمولا استانداردهایی برای این کار در نظر گرفته می شود که در این مطلب با آن آشنا می شوید.

amirkia.kiyani بازدید : 27 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

روحیه شکرگذاری...

بهترین لحظات زندگی, مطالب خواندنی

آیا وقتی به سختیهای زندگی برمیخوری شروع به نق زدن میکنی؟!
تابحال فکر کردی زندگی بدون بالا و پایینها هیچ معنی ای نداره؟

 

تا حالا تو عمرت شده از خدا تشکر کنی؟ یا همه اش در حال نق نق کردن بودی که خدایا چرا این رو به من ندادی، خدایا چرا اینطوری شد، خدایا چرا این کار رو واسم نکردی؟

amirkia.kiyani بازدید : 43 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

تو بهترینی خودت را دریاب...


عشق, زندگی, ارامش

حضورت هدیه ای برای جهان است...
تو بی نظیری و بی همتا هستی...
زندگی ات میتواند همانی باشد که میخواهی...
روز هارا دریاب و در لحظه ها زندگی کن...

amirkia.kiyani بازدید : 29 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

بچه‌هایی که بچگی نمی‌کنند!

 

بازی‌های بچگی,  بازی دوران کودکی,

یادش بخیر بازی‌های بچگی؛ بازی‌هایی پر از جنب و جوش و هیاهو، بازی‌هایی كه فقط لازم بود تندتر بدوی تا برنده شوی یا این‌كه باید حواست را بیشتر جمع می‌كردی تا بقیه را از دور بازی‌ها بیرون كنی، یادش بخیر.....

نام چند بازی دوران کودکی خود را به خاطر دارید؟ یکی، دو تا، سه تا یا آنقدر بچه شیطانی بوده‌اید که شمار آن از دستتان در رفته است؟تقریبا می‌توان گفت که جواب کودکان دهه‌های 50 و 60، هفت سنگ، چوب و چرخ، دسش ده، شاه-دزد-وزیر، اسم فامیل، لی لی و …. است.

amirkia.kiyani بازدید : 52 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

6 محصول شادی آور برای یک زندگی متفاوت


زندگی متفاوت, بیماری افسردگی,درمان افسردگی

در جهان امروز افراد زیادی وجود دارند که از بیماری افسردگی یا بیماری‌های ناشی از آن رنج می‌برند. بسیاری از این افراد برای درمان بیماری خود به متخصصان و کارشناسان این حوزه مراجعه می‌کنند و برخی از این بیماران، بیماری را بدون درمان رها کرده و سختی‌های زیادی را در طول زندگی متحمل می‌شوند. بسیاری از متخصصان برای درمان افسردگی داروهایی را تجویز می‌کنند که بیشتر این داروها برای گروه سنی بزرگسال تولید شده و عوارض جانبی به همراه دارند. اما متخصصان شيوه‌هاي طبيعي درمان توصيه مي‌كنند به این دلیل که هنوز تحقیقات جامعی روی برخي از داروهای ضدافسردگی برای گروه سنی نوجوان و سالمند صورت نگرفته و مصرف اين داروها با عوارض جانبي همراه است، بهتر است از این داروها برای درمان افسردگی و افزايش نشاط و شادابي استفاده نكنند و به‌جاي آن شيوه‌هاي درماني طب سنتي را بررسي كنند.

amirkia.kiyani بازدید : 27 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

خواستگار عزیز! به من دروغ بگو!

خواستگار دروغگو, دروغگوها,خواستگار عزیز

آیا او ادعا‌هایش درست است یا تنها برای به دست آوردن دل شما چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد؟ و آیا او همین‌قدر آرام و قابل اعتماد است یا قرار است بعد از رسیدن به شما، نقاب از چهره‌اش بردارد و فرد دیگری شود؟ جواب دادن به این سۆال‌ها کار هر کسی نیست. اما اگر شما، بتوانید زبان بدنش را رمزگشایی کنید، می‌توانید تا حدودی از درست بودن حرف‌هایش مطمئن شوید و بدانید خود واقعی‌اش، همین فرد است یا نه! پس پیش از آنکه جواب نهایی را بدهید، در خواندن زبان بدن حرفه‌ای شوید.

amirkia.kiyani بازدید : 32 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

چطور دروغ و دروغگو را بشناسیم

دروغگویی, تشخیص دروغ

برای تشخیص دروغ و دروغگو هم راه هایی وجود دارد. با ما همراه شوید.
درست است که در کودکی همه ما، ترس از دراز شدن دماغ وادارمان می کرد دروغ هایمان را لو بدهیم و دماغمان را حفظ کنیم، اما حالا دیگر می دانیم دماغ هیچ دروغگویی شبیه پینوکیو دراز نمی شود و راه های دیگری برای کشف دروغ وجود دارد، راه هایی که بعضی کاملا به شناخت ما از افراد مقابلمان ربط دارد و بعضی های دیگر، مثل همین راهنمایی که می خوانید، علمی و کارشناسی شده، توسط متخصصان علم روان شناسی و زبان بدن، کشف شده است...

amirkia.kiyani بازدید : 32 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

درس زندگی


 جملات خواندنی, عشق و عاشقی

بر لب جویی و در کنار کسی که دوستش داشتم نشسته بودم. کف دستش را در جوی فرو برد و آن را بیرون آورده و به من نشان داد و گفت: آبی که کف دستم جای گرفته میبینی؟این نشانه عشق من است!

amirkia.kiyani بازدید : 34 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)

رنگ لباس و رابطه ی آن با شخصیت افراد

مطلب روانشناسی

تقریبا همه انسان ها رنگ خاصی را بیشتر از رنگ های دیگر دوست دارند. اکنون بهتر است رنگ مورد علاقه خود برای لباس را بگویید تا ما به شما بگوییم چه شخصیتی دارید.
با اینکه هر فصلی رنگ و طرح خود برای انتخاب لباس را دارد اما انتخاب انسان ها بر یک اصل ثابت استوار است.

amirkia.kiyani بازدید : 30 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

شخصیت افراد از روی اشکال هندسی

اشکال هندسی

شاید شما هم جزو افرادی هستید که در دوران تحصیل درس هندسه برایتان هیچ جذابیتی نداشته و احتمالاً از شنیدن نام آن بیزارید ولی چند لحظه این موضوع را فراموش کنید و بعد ساده ترین اشکال هندسی را به خاطر بیاورید؛
مربع،  مستطیل،  مثلث، دایره  و منحنی
سپس خیلی سریع و بدون اینکه زیاد به مغزتان فشار بیاورید شکلی را انتخاب کنید که بیشتر از همه می‌پسندید.

در حقیقت یک تست روانشناسی پیش روی شما قرار دارد که با توجه به انتخابتان بسرعت نشان می‌دهد شما در زندگی چه جور آدمی هستید و در چه مشاغلی احتمال موفقیتتان بیشتر است!

amirkia.kiyani بازدید : 53 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

چرا در جمع به من بد نگاه می کنند؟

نشانگر شخصيت‌,موضوع عجیب یا منفی,صحبت کردن درمورد یک موضوع

همه افراد دوست دارند در جمع دوستان و اطرافیان خود چهره‌اي محبوب و همیشه بهترین باشند. بیش از هر چیز آنچه شما را تبدیل به یك فرد با كلاس و دوست داشتنی می‌كند، رفتار و گفتاری است كه  در یك مهمانی و جشن بزرگ از خود نشان می‌دهید. در این مطلب قصد داریم  مهم‌ترین اشتباهاتی كه ممكن است از شما در یك مهماني تصویر بدی بسازد را بیان كنیم تا با تمركز بر این نکات منفی آنها را برطرف كرده و تصویر بهتری از خود در جمع بسازید.

amirkia.kiyani بازدید : 35 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

تست: هوش احساسی عشق شما چقدر است؟

همه مادر مورد ضریب هوشی (IQ) شنیده ایم و شاید تست هایی نیز در این زمینه داده باشیم. اما احتمال دارد برخی افراد چیزی در مورد هوش احساسی یا EQ نشنیده باشند. ای‌کیو در واقع هوشمندی احساسی افراد را اندازه می گیرد و توانایی ما برای درک احساسات و نیازهای روحی خود و اطرافیان است.

 

تست هوش ,تست هوش احساسی


بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته در اروپا، افرادی که هوش احساسی بالایی دارند، از روابط احساسی خود رضایت کامل دارند و اصولا والدینی دارند که آنها نیز از نظر احساسی راضی و خوشحال هستند.

برای اینکه بدانید هوشمندی احساسی نامزد/همسرشما چقدر است، تست زیر را انجام دهید.(در ادامه ی مطلب)

amirkia.kiyani بازدید : 31 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

آیا شما هم تنبل هستید؟

 

انسان‌هاي تنبل,غلبه بر تنبلی

 

تنبلي از آن مشكلاتي است كه همه ما با آن دست به گريبان هستيم، عده‌اي از ما مي‌توانيم بر آن غلبه كنيم براي همه ما پيش آمده كارهايمان را از امروز به فردا مي‌اندازيم. دلايل زيادي هم مي‌توانيم براي اين تصميم‌مان بياوريم. از سردرد گرفته تا مشغله‌هاي روزانه اما اين دلايل فقط به يك نقطه ختم مي‌شوند؛ تنبلي! براي اينكه متوجه شويد شما آدم تنبلي هستيد يا خير، تنها كافي است به اين سؤال پاسخ دهيد: آيا كار نيمه‌تمام داريد؟ اگر جواب‌تان مثبت است به‌طور قطع شما هم جزو انسان‌هاي تنبلي هستيد كه به بهانه‌هاي مختلف از زيركار فرار مي‌كنند.

 

شما جزو كدام دسته از تنبل‌ها هستيد؟

اصولا كساني كه در انجام كارهايشان موفق نمي‌شوند، بهانه‌هاي زيادي مي‌آورند. اولين قدم ...

amirkia.kiyani بازدید : 29 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

آیا میدانید هاله شما چه رنگی است ؟

هاله, فال و طالع بینی, طالع بینی ماهها

  

رنگ قرمز : با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق و اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید ، با روحیه و بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید.

حمایت از گالری برتر ایرانیان


لگوی وبلاگ



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام کمپانی خارجی محصولات بهتری را تولید میکند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 5,839
  • بازدید کلی : 37,964